piątek, 13 lipca 2012

Ślub Duchów

Hej pandy!

Dziś po napełnieniu "sercometra" tęczowymi sercami udajemy się do Sali Rycerskiej. Będzie czekać tam na nas para zakochanych duchów, czyli Amalura i Joshua. Amalura oznajmi nam, że długo czekała na chwilę kiedy będzie mogła wziąć ślub z Joshuą. Z tejże okazji zaprasza nas na ślub, który odbędzie się już w następną środę. Za wykonanie przygody otrzymujemy tło do naszych Kart Graczy z motywem ślubnym.

A już dziś na Panfu z okazji urodzin Elli trwa Złoty Piątek!

Do napisania, PUNNY

10 komentarzy:

  1. Cześć, to ja, Hermiona84. Przepraszam, ze dawno nie pisałam komentarzy, ani jednego, ale nie miałam czasu. Na zdjęcie też nie przyszłam, ponieważ za późno sprawdziłam odpowiedź. Ale to nic, teraz będę regularnie pisać komentarze :)
    Pa! Hermiona84
    PS: Czy na serio nikt tu komentarzy nie pisze, czy po prostu tylko Ty je widzisz, a inni tylko swoje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większosc czyta tylko notki, a rzadko ktos pisze komentarze

      Usuń
  2. czesc punNy wiesz jak Sie robi BLoga bo ja nieumiem.Bo chce mieć taki fajnuy Jak tY. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Www.blogspot.com - wchodzisz na ta strone i krok po kroku zakladasz blog ;)

      Usuń
    2. Jak jest tyle chetnych to moge zorganizowac spotkanie c:

      Usuń
  3. Cześć jestem Ron84 brat Hermiony. Fajny masz blog a moge być na jednym zdjeciu? Bo chce być gwiazdą (bez obrazy nigdy nie bede taki jak ty).

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej to ja love. Super masz bloga już to pewnie mówiłam xD Powtarzam to pytanie co Ron84. Moge? Pliss. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!
    Cieszę się, że po tak dłuuuugim czasie od naszego spotkania nadal bloggujesz ;) Ja niestety odeszłam od panfu, ponieważ nie miałam już na nie czasu :C Gratuluję osiągniętych przez Ciebie sukcesów - doszłaś naprawdę daleko.
    Pozdrawiam wszystkie pandy,
    Dawno już zapomniana Lusia109 :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,PUN, fajnuśny blog ;)znasz taki serial jak Panfu za jeden uśmiech? Bo ja go oglądam. O, i wydaje mi sie ze duzo czasu minęło, zanim dodałaś nową notkę. A tak w ogóle to kiedy piszę do cb pytanie na ,,pytaj PUNNY,, , to już zaledwie miesiąc nie otrzymałam odpowiedzi. Wiesz o co w tym chodzi? Pa!
    Anonimówka.pl xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że to jedna i ta sama osoba pisze. :3

    OdpowiedzUsuń