poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Ciemne chmury nad Wyspą Piratów

Hej pandy!

Jak wiecie od pewnego czasu nad wyspą górują czarne chmury, które są sprawką Evrona. Czarnoksiężnik chce przeszkodzić nam w letniej imprezie. Aby się go pozbyć musimy udać się do Wraku Statku gdzie przebywa Nuvio*. Jednak najpierw musimy go obudzić balonem z wodą i odpowiedzieć na parę pytań, aby zdobyć jego zaufanie. Odpowiedzi na pytania: Kamaria, Sintepan, Bitterlandia. Teraz można bez przeszkód wejść w głąb wraku. Za tydzień dowiemy się czegoś więcej od Nuvi'a, a tym czasem Nuvio musi pomedytować.

Do napisania, PUNNY

*Nuvio - kiedyś pilnował Maszyny Młodości w Jaskini prof. Bookworma.

6 komentarzy:

  1. Cześć, PUNNY! To okropne,że nad Wyspą Piratów są te burzowe chmury. Teraz zawsze uciekam z tego miejsca, bo czuję się w nim, jakby za chwilę miała być burza! Evron potrafi wszystko zepsuć! Ale Nuvio na pewno nam pomoże.
    Pozdrawiam! Hermiona84
    PS: Myślisz, że w Bydgoszczy też może być trąba powietrzna? Bo ja mieszkam w Bydgoszczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sie boje buży a co dopiero trąby powietsznej! :(( PUNNY RATUJ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wierzę w żadną trąbę powietrzną, poza tym i tak jakby była, to bym pojechał do innego kraju, bo mam zapas kasy, a jakby sie, kurde, kasa skończyła, to niech mnie ta trąba w cholere weźmie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow jesteś taki bogaty i taki fajny -,- i używaż brzydkich słów. hardcore doprawdy

      Usuń
  4. Skończcie wreszcie ten temat o trąbie powietrznej, mamy tu pisać o Panfu, a nie dawać komentarze na temat kaprysów pogody! Ja mieszkam w Wielkopolsce i ta trąba mi przeszła przez dom, było bardzo dużo gradu i dachy się zrywały, a wy mi to wszystko przypominacie! To wszystko przez Hermione, bo to ona zaczeła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co? Jak to to wszystko przeze mnie?!Ja tylko zadałam pytanie o trąbie powietrznej, a wy już "boję się trąby" , "nie wierzę w trąbę" i "nie gadajcie o trąbie"!

    OdpowiedzUsuń